tisdag 29 oktober 2013

Jobbigt

Morgonen började inte på den bästa sida för båda barnen. Värst var det för V. Det forsatta enda till förskolan. Han ville att S skulle vara med och lämna. Så vi fick gå båda två. När vi kom dit så ville V inte bli lämnad. För M gick det super bra, hon bara sprang iväg. Men oj vad jobbigt det var för V och även mig. V fällde stora tårar om att vi inte fick lämna. Vet att det går över snabbt, men idag gick det djupt in i mitt hjärta. Satt där med honom och sa att han skulle få det roligt, ja kämpade med att hålla tårarna borta. Efter en stund gick jag och så fort jag hade sagt hej då och vänta mig om så bara forsade det ner tårar. Usch det var verkligen skit jobbigt. Nästan hela vägen till jobbet så grinade jag. Ringde sen upp den på förskolan och allt var så klart bra med V. Men just där i stunden på förskolan så va det SKIT helt enkelt!!
Men jag och V får lite tid tillsammans på torsdag då det är dags för besök hos tandläkaren och sen äta lunch på något mysigt ställe. Sen hämtar vi M och bara myser tillsammans. Älskar mina barn!!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: